30 września 2020

MO MO WAY - ORGANIZER

Dzisiaj mam dla Was parę słów na temat organizera z Mo Mo Way. Trzy różnej wielkości organizery to fajna sprawa, ale czy są konieczne? O tym poniżej. Zapraszam do dalszej części notki.
Organizery Mo Mo Way zapakowane są w najmniejszy z nich. Na wierzchu jest etykieta, a na niej podane wielkości każdego. Zresztą na samych organizerach także podane są rozmiary. Jest mały, średni i największy. Dwa ostatnie spakowane właśnie w ten najmniejszy. Zasuwane na suwak, z uchwytem do trzymania. Są biało- zielone, przy czym biała jest siateczka, a zielony materiał jest wodoodporny. Organizery dostępne są w Rossmann za około 20 złotych. Jak ja kupowałam to do wyboru miałam jeszcze kolor szary. Ogólnie nie mam pojęcia, w jakich jeszcze kolorach jest dostępny ten organizer, bowiem nie znalazłam takich informacji w internecie. 
Rozmiary organizerów: mały organizer 27x19x8; średni organizer 37x25x12: duży organizer 44x33x12. 
Ja osobiście bardzo lubię takie organizery, dla mnie to konieczność. Jest porządek, segregacja, świetne do przechowywania ciuchów. Teraz na przykład idealnie nadaje się na jesienne porządki w szafie. Dosyć poręczne są uchwyty, więc łatwo je przenosić już zapakowane. Są bardzo wygodne i każdy z nich może być odpowiednio wykorzystany. Łatwo się je pierze, szybko schną i z powrotem są gotowe do użycia.  
Czy Wy lubicie, korzystacie z takich organizerów?

20 komentarzy

  1. Dear Kasia, I like the Mo Mo Way Organizers!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przydatna sprawa takie organizery :) Nie zwróciłam na nie uwagi w Rossmanie

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna rzecz, przydałyby mi się właśnie teraz żeby spakować letnie rzeczy i wynieść w nich na strych ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię takie gadżety, ale moje nie są tak ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również bardzo lubię organizery, aż chyba się skuszę kupić. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie używałam takich organizerów ;) najczęściej korzystam z kartoników po butach 😁

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie jestem fanką takich organizerów na ciuchy :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny ❤
    Ja nigdy nie używałam takiego organizera
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Wlasciwie organizery mnie nie kreca. ;) Ale podoba mi sie, ze wszystkie sa zapakowane jeden w drugi. Na pewno to oszczednosc miejsca. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię ale bardziej w jakieś pudełeczka
    Takich nie miałam ale fajnie ze są dostępne na rynku

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądają świetnie :) Ja również lubię mieć wszystko poukładane :)

    OdpowiedzUsuń
  12. przydałoby mi się coś takiego ;)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo praktyczne organizery. Zastanawiam się, czy też sobie takich nie kupić. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przydałby mi się taki organizer ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne takie organizery ale u mnie były by zbędne:D

    OdpowiedzUsuń